הטמעת Crm ותהליכים אוטומטיים

80% מהלקוחות מפסידים אלפי שקלים בחודש מחוסר ניהול הלקוחות שלהם,אין בקרה על כל ליד נכנס ואף מבצעים את אותה פעולה מאות פעמים. הגדרה מדוייקת של אוטומציה תחסוך שעות רבות של עבודה שחוזרת על עצמה ותבוצע באופן אוטומטי גם שאתה לא בעסק ותשפר את הרוחיות

הפתרון: אפיון והטמעת אוטומציות לניהול חכם

מוכח! תהליכים אוטומטיים חוסכים זמן וכסף

מה כלול בתהליך

המטרה: ניהול תהליכים חכם על ידי אוטומציות מובנות ומוגדרות מראש
על מנת שלעולם לא תפספו שום ליד או משימה.

שלבי התהליך

אבחון תהליכי עבודה

שלב זה הוא החשוב ביותר בתהליך הטמעת מערכת CRM בניהול לקוחות וניהול מכירות. האפיון כולל הגעה פיזית למשרדי הלקוח, תיעוד דרכי פעולה הקיימות בארגון, גיבוש פתרונות וזיהוי פערים שיסייעו לארגון לנהל את המכירות שלו או את קשרי הלקוחות בצורה המיטבית.

הטמעת האוטומציות ואינטגרציות חיצוניות

בשלב זה יפותחו כל התהליכים במערכת וכמו כן יפותחו מערכות האוטומציה עם שאר מערכות העסק כגון מערכת חשבוניות, מערכת דיוור, פייסבוק, טפסי לידים באתר, זפייר, אינטגרומט, מרכזיה במידה וקיים וכו'

הטמעה והדרכה על המערכת בעסק

הצגת המערכת לעסק ולכל אחד מבעלי התפקידים לצורך הדרכה מלאה לתפעול במערכת ובחינת תקינות התהליכים ותאימות לדרישות. כמו כן ליווי בשינוי הרגלי עבודה ישנים והטמעת תהליכי העבודה בצורה פשוטה ויעילה.

תמיכה שוטפת

גם לאחר ההטמעה אנחנו איתכם וזמינים לכם לתמיכה שוטפת בתפעול המערכת התהליכים ובכל שאלה תפעולית או תהליכית שתתקלו בה. 

לתיאום שיחת יעוץ